Nu är jag igång igen efter min vila.

I fem dagar har jag vilat från träning. Det har varit skönt för kropp och knopp. Däremot har vi gått och stått nästan hela dagarna under vår semester så fötterna känns lite trötta. Fötterna är nog min svagaste länk. Där blir jag trött långt innan resten av kroppen blir trött. Idag har jag startat höstens träningsprogram. Det känns roligt och utmanande. Hoppas på att kunna träna hårdare än jag brukar... Jag har ju en ny passion, sh´Bam och ikväll var det dags igen. Jag kände mig riktigt duktig och kunde hänga med i nästan alla steg - med armar!!! På onsdag är det sista gången, sen åker vår duktiga instruktör hem från sig sommarstuga. Det var väldigt varmt i badhuset, men det gillar jag. Svettigt och härligt. När jag kom hem bytte jag till torra kläder och stack ut på en löpsväng med maken. En mil blev det ikväll och det kändes fint i kroppen, förutom fötterna då som var lite ömma, men de ska härdas. :)
Allmänt | |
Upp