Förkylning och alldeles för lite träning.

Förkylningen har haft mig i sitt grepp i en månad och träningen har legat, inte nere, men på väldigt låg nivå. Precis när jag kommit igång har hostan börjat, snoret börjat rinna eller också har halsontet belägrat mig. Förra veckan tränade jag lite mer och det kändes fint. Cyklade mitt nya spinningprogram flera gånger och pumpade en dag. Vilade på lördag för att återhämta mig. På söndagen när jag vaknade i Luleå där vi var på minisemester (hästtävling och basket) hade jag ont i halsen igen. Så nu har jag vilat 5 dagar och kroppen känns som en slapp, otränad degklump. I morgon vill jag träna. Jag är så taggad så jag tror jag spricker. Om, eller när jag blir kvitt den här hemska förkylningen ska jag öka träningsdosen succesivt för att om en månad träna minst 8 pass per vecka. Har konsulterat en kostexpert också. Nu ska jag bli starkare än jag någonsin varit. Det ni! :) Jag längtar!!!
Allmänt | |
Upp