Långsamma promenader är en utmaning.

På lördag gick jag en långsam promenad, och det är inte så lätt ska jag säga. Men jag lyckades rätt bra. 30 minuter sakta spankulerande. Idag blev det tid för lite skidåkning. Jag var trött och frusen men eftersom två av barnen ville åka slalom blev det lite skidor för mig. Jag bestämde mig redan innan jag började att jag skulle åka 9 km, inte mer. Oj, så fina skidor jag hade. Och lätt och fint gick det. Men, jag åkte bara 9 km. Och det kändes bra även om jag var sugen på ett par varv till.
 
I morgon ska jag ha idrott med ett gäng elever. Min plan är att börja med hopprep, lite skivstångsteknik med bara pinne och avsluta med några övningar för mage och rygg. Det ska blir roligt. För egen del har jag planerat in ett pass i gymet. Får se om det blir så...
 
Anna :)
Allmänt | |
Upp