Träningsvärk i benen. :)

God morgon tisdag! I förrgår (söndag) hade jag sovmorgon och idag hände det igen. Jag orkade inte upp när klockan ringde. Anledning: jag hade ingen. Är helt ledig idag. Endast planering, förberedelser, pappersjobb och vanligt hemmajobb. Inga bokade tider. Förutom Halljärv med hela familjen i kväll. I drygt en vecka har jag kört två pass per dag. Inte så tunga alla dagar och alla pass, men ändå två pass. Igår blev det ett intensivt ben- och axelpass i gymmet (som känns idag) och en kort men ganska snabb löprunda på kvällen. Sen plankan fem minuter efter det. Jag har känt mig seg i benen och långsam. Igår kändes det bättte. Behöver mil men också fart i benen. Idag blir det endast ett pass. Kroppen behöver återhämta sig. Tror vi sticker iväg till blåbärsskogen nu på förmiddagen. Då kan det bli plättar med blåbärssylt till lunch. Mums!!! :)
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Jag slår på stort och vilar helt idag. Och sen måste jag göra ett erkännande. Jag kom på att jag hade sovmorgon igår också...:)

Upp