Reflektioner.

Lite reflektioner över gårdagens lilla simtur. Jag är verkligen både tävlingsmänniska och målinriktad. Hade planerat in simningen, hur jag skulle göra och vad jag skulle göra. Så när kom till Boheden följde jag min plan. När jag kom ner till stranden blåste det rätt mycket så jag tvekade vid vattenbrynet, det såg kallt ut. Detta såg min man och agerade. " Starten går om 10 sekunder", sa han med högtalarröst. Jag harklade mig, spottade i vassen. "Fem sekunder." Jag kollade glasögonen. "Och här går starten för årets Vansbrosimning." Jag traskade rakt ut i vattnet och simmade iväg... Tänk så liten knuff man kan behöva för att lyckas. :) Idag har jag planerat in simning i bassäng. Åskan verkar ha avtagit och det regnar bara lite, så nu packar jag väskan. Ha den bra dag. :)
Allmänt | |
Upp