Lappberget t.o.r.

Man ska aldrig säga aldrig. Jag har sagt; Jag ska aldrig åka Vasaloppet...Idag har jag anmält mig till Öppet spår. :) Jag har sagt; Jag ska då aldrig göra en Svensk klassiker, jag avskyr att simma, cykla och åka skidor...Jag är nu anmäld till Vansbrosimmet, Lidingöloppet och då idag skidor, Sälen - Mora (eller vart man nu åker). Och det känns spännande, skrämmande och roligt. Allt på samma gång.
 
Dagens träning blev Lappberget t.o.r. Motvind hela vägen upp men ändå en härlig tur. Jag springer sakta, men jag känner mig stark i benen och orkar det jag vill. En månad till Springcross i Stockholm. Målet där är att springa 12 km på "tävling" utan att fokusera på tiden. En weekend med min man för första gången på 19 år är något att se fram emot.
 
Snart ska jag laga palt. Sen borde jag kanske fundera lite mer på vad jag ska säga på onsdag. Kloka ord om hälsa, stress och motivation...På 10 minuter!!! Blir intressant att se hur jag ska fixa det.
 
 
Anna :)
Allmänt | |
Upp