En ledig dag i solen

Det blev Halljärv på måndagkväll. 6,3 km i ett fint tempo med bra draghjälp av näst äldsta dottern. Igår kettlebell i en läskigt varm hall. Bra ändå! :) Dagen idag startade fint med att njuta av det underbara vädret när jag satte ut hästarna vid 6-tiden. Sen grattade vi Patrik på födelsedagen innan alla drog iväg åt olika håll. Själv cyklade jag med yngsta dottern till skolan, slängde in tvätt i maskinen, mockade, bakade en rulltårta som jag fyllde med hallon, hängde upp tvätten, vek ihop torr tvätt, dammsög, bar 80 liter vatten, drack lite kaffe, åt ett ägg för att sedan dra på mig träningskläderna. Dagens träningspass blev ett härligt, svettigt, roligt och underbart intervallpass i vår lilla skog. Uppvärming i sakta mak i ca 15 minuter. Intervaller 30-30, 11 stycken, nedvarvning lilla rundan i skogen på tå, chins och avslutade med lite mage på bollen. Nu har jag duschat och ska äta lunch hos sommargrannarna. Efter det ska jag handla, hämta S, laga middag, fira Patrik med tårta för att avsluta kvällen med en medlemsträff med Maxpuls. Mat, fika, tipsrunda och trevlig samvaro på Lappberget. Ha en bra träningsdag! :)
Allmänt | |
Upp