Löpband

Välbehövd vila fredag och lördag. Det var skönt för kroppen. Men idag var det dags att träna igen. 06.40 ställde jag mig på löpbandet och joggade igång. Första gången i mitt liv som jag uppskattat löpning på löpband. 30 minuters svett i olika tempon och med varierande lutning. Lite hårdare än mina vanliga vägpass...och lite roligare. Blev till och med anfådd. 
 
Men nu är jag superduperjättetrött eftersom jag varit påslagen sen i går morse (med några timmars sömn förstås). Det blir inte många minuters paus när man är ensam kursledare. När deltagarna tar rast så förbereder jag nästa pass. Men så fantastiskt roligt och givande att möta dessa underbara stalltjejer. Fick dessutom en massa beröm och det gör ju inte ont. ;)
 
Slut på arbetsveckan. I morgon kör vi igen.
 
:)
Allmänt | |
Upp