Bra i kroppen, lite sämre i knoppen.

Träningen går bra. Tyvärr lite för lite skidåkning mot vad jag önskat. Fokuserar på styrka nu. Jag springer inte när det är så kallt. Under helgen har jag haft kurs i Luleå så på lördag hann jag inte träna alls men igår sprang jag på löpband. Huvvaligen så trist  det är. I morse körde jag ett bra styrkepass. Hela kroppen fick jobba. Vill hinna med lite fler pass så jag kan dela upp kroppen. Det blir mer kvalitativt så. 
 
Skulle ändå behöva inspiration någonstans ifrån. Jag tränar oftast ensam och jag gillar det för det mesta. Men ibland kan jag sakna träningskompisar. Eftersom den möjligheten inte finns här i Överkalix för mig så borde jag åka iväg för lite inspiration. Träna med såna som är lite snabbare, lite starkare och lite duktigare. Det skulle ge mig den kick jag behöver just nu.
 
Funderar på det här med David och Goliat. Det är visst en fördel att vara David hörde jag på Skavlan förra veckan. Men det är lite ensamt också...
 
 
 
Allmänt | |
Upp