Slipper skämmas på byn.

Då var det avklarat. Premiärloppet på hemmaplan. Det var ruggigt varmt och det inte på någon rekordtid jag sprang upp till Brännaberget. Men jag klarade loppet och det blev en tredjeplats och en pokal. Nästa år blir det så klart en bättre tid. Jag klarade båda mina mål. Det ena var ett tidsmål och det andra var att komma på en plats så jag skulle slippas skämmas på byn. Ja, så fjantig är jag. Jag tävlar alltid mot mig själv och mina tider...men hemmaplan är ju hemmaplan... ;)
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Grattis! Tänkte att just den rundan skulle passa dig perfekt :))

Svar: Tack. Det var ett roligt lopp. Men varmt. :)
Anna Pohjanen Tegelid

#2 - - Sue:

Men vad kul 😊 Grattis! Starkt att orka i den värmen som var!

Svar: Tack! Ja, det var varmt. Jag gillar värme, men det var lite för varmt även för mig. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp