Värre i halsen idag.

Vaknade i morse och kände efter...värre idag. Inte roligt. Jag som hade så mycket roligt inplanerat. Bland annat en ny träningskund och stenhård träning. Nu sitter jag här, halvsjuk och helsur. Inte så sjuk så jag vill sova men inte heller så frisk så jag känner för att städa eller baka. Kanske virkar en stund...Sen får jag väl göra lite kontorsjobb. Det går ju alltid. Då smittar jag ingen. 
 
Nä, fy för förkylning och ont i halsen. Jag tänker nog börja arbetsdagen med att ligga i soffan och tycka synd om mig själv i minst en halvtimme.
 
Men solen lyser ju i alla fall. Och jag har matlusten kvar. Det är alltid en tröst när man är i förtvivlans avgrund, som Anne på Grönkulla skulla ha sagt. :)
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Ja fy fan för att vara sådär småsjuk. Jag vet hur det känns. Alltså för humöret. Jag har varit småsur och stressad och irriterad hela dagen - nästan. Men så tog jag på mig skidorna och bäddade ner Albin i pulkan och åkte efter isen till Nybyn tur och retur. Sen var jag jätteglad :) Förresten, det borde ju gå att springa på älven nu. Någon har dragit upp ett fint skatingspår som börjar här ute på ängarna vid oss. Kändes som perfekt underlag även för att par joggingskor :)

Svar: En skidtur på isen renar tankarna. Tack för tipset! Ska testa skoterspåren, när jag blir frisk. Gillar att springa på snö. Bra underlag. Lite svikt, men ändå fast. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp