WOW!!!

WOW!!! Vilken start på denna fredag! Vaknade seg och trött. Släpade mig ut i stallet. Gäspade mig genom frukosten. Kände stor skräck över att ha ett spinningpass och känna mig som en zombie. Men, hokus pokus så blev jag jättepigg när jag kom in i spinningen. Sen kom alla underbara morgonspinnare och det blev bara bättre och bättre. Det var SUPERDUPERKUL! Lite ringrostig instruktör men vansinnigt roligt. Fast coren är inte riktigt min grej. Jag gillar ju att improvisera och headsetet ramlar av så det blev lite tjorv med den delen. Men strunt i det. Tror alla fick jobba lite i plankan i alla fall. Och sen har vi med lite armhävningar också - det är ju alltid härligt. Längtar till nästa torsdag (boxen) och till nästa fredag. Idag blir det nog ingen mer träning, känner mig rätt nöjd. Nästan fyra chins idag! :)
 
Trevlig helg!
Allmänt | |
Upp