Idag var jag laddad till tusen.

Idag är en annan dag än igår och idag var jag superladdad när jag gick till gymet efter jobbet. Ben och axlar stod på schemat och det blev svettigt, flåsigt och träning till utmattning. :) Helt underbart med andra ord. Avslutade med upphopp men jag måste erkänna att sista omgången blev mesiga och kraftlösa benböj. Precis som jag hoppades. I morgon har jag planerat in en vilodag. Total vila för hela kroppen. Känns tråkigt, men så ska det bli. Nån gång måste kroppen få vila. 
 
Jag provade lite snygga kläder på min favoritaffär idag, Seth Engström i Överkalix. Blev förälskad i en klänning, som jag inte ska köpa (när skulle jag ha den???). Provade supersnygga marinblå typ chinos med lite korta ben. Jag har aldrig haft såna och trodde inte jag skulle gilla dem men det gjorde jag. Fast jag måste nog vänta lite med att köpa dem och hoppas att de är kvar när jag har fyllt på börsen lite. Det blir nog bara en rosa (!!!) t-shirt. Snygg till jeans och mkt. användbar. Fast så bara är det ju inte. Jag köper lite lycka med den t-shirten och det känns bra. :)
 
VVS
 
Anna :)
 
Allmänt | |
Upp