Bloggar du? Ja, självklart

Om någon för ett halvår sedan hade frågat mig om jag bloggar hade jag svarat; Nej fy. Varför skulle jag ha en offentlig dagbok?

Om någon frågar mig idag så svarar jag; Ja, självklart.

Att jag sen inte vet vad jag ska blogga om, hur jag gör en snygg design på min blogg, hur och var jag presenterar mig och hur jag gör för att någon annan än jag själv ska kunna läsa bloggen, det är en annan sak. Men det löser sig.

Ett första torrt inlägg är klart. Hur gör man sen???

Granskar kanske...

Vi hörs

Allmänt | |
#1 - - Katarina:

Det ploppar upp saker i bland och ibland är det tomt i flera dagar, jag valde tillslut att göra min blogg mer som en fotoblogg istället för med mycket text, men det är lite olika, hur humöret faller på!



Kramar

katarina

#2 - - Ulrika Andersson:

Hej Anna, vilket härligt fyndigt bloggnamn :-)

#3 - - Annette:

Hej Anna!

Tävlingsmänniskan i mig vaknade snabbt till liv - "Ja, jag ska vara först att kommentera på Annas blogg!!" (hoppas jag lyckades...)

Lycka till med ditt bloggskrivande, ska bli kul att läsa & jag har redan lagt till den i mina favoriter! :-) Kram!!

#4 - - Malin:

Hej! Välkommen! :) Då lägger jag upp denna blogg i mina favoriter!

#5 - - Malin:

En liten hjälp, kanske ...när du ska välja design på din blogg:

Klicka på översikt.Då visas alla dina inlägg, men ovanför så kommer en ny menyrad där det går att välja blogg/skapa/arkiv/design/inställningar. Välj DESIGN så ser du hur du kan ändra utseende på bloggen!

#6 - - finaNina:

Hejja Pojje!! Ska bli jättekul att läsa dina tankar och funderingar! Lycka till i "bloggosfären"!!

kram Nina

#7 - - Maria:

Skriver en kommentar här så du ser om det fungerar.Lycka till med bloggandet!

#8 - - Emma:

Om du skickar lösenord och inloggning till min hotmail så fixar jag lite med design? :)

#9 - - Carina:

Ser bra ut! Man måste ju börja där man står.

Upp