Ridresa till Loiredalen

Gårdagens gymträning känns - i hela kroppen. På grund av det kyliga höstvädret har jag faktiskt tränat inomhus denna vecka.  Igår gick jag igenom hela kroppen. Ett intensivt program i högt tempo. Väldigt roligt och vädigt flåsigt. Idag är det blåsigt och regnigt och min planerade tur på Halljärv tänker jag ställa in. Istället ska jag sitta inne och drömma mig bort till Skottland och Loiredalen. Jag tittar nämligen på ridresor :) Jag vill rida i vackra skogar i Frankrike, upp efter vindlande vägar i Skotska Högländerna och bo på sagoslott i Loiredalen och i en gammal borg i Skottland. Jag vill även känna doften av lavendel i Provence och galoppera över böljande gröna kullar på Irland.
 
Sen ska jag nog också ta en bit av dotterns fantastiska chokladmoussetårta (om det är kvar något) och möjligtvis köpa en Harry Boy för att kunna finansiera ridresorna. :)
Allmänt | |
#1 - - Madde:

Hej Anna, hoppas att du vinner=)

Svar: Ha, ha, ha. Tack! :)
Anna Pohjanen Tegelid

#2 - - Madde:

Kommentaren for iväg av sig självt=)
Kram skulle jag också skriva. Ha det bra!

Upp