Känner skräck och har ångest inför att åka bort.

Mina tankar dagen innan loppet.
 
Jag har ont i magen. Tror inte magen håller i morgon.
Tror att jag springer lättare och bättre i mina nya skor. Frågetecken: Kommer jag att få ont i fötterna? För få mil i skorna? Mina gamla är sköna men långsamma och tunga.
 
Alltid stressad när jag ska åka bort och ännu värre när vi åker bort båda två.
 
Har jag med rätt kläder? Svårt att veta vad jag ska springa i...
 
Tror första kilometerna går tungt. 3-12 relativt lätt. 12 och framåt tungt. Fasansfullt mellan 25 och 29. Sista kilometern kan det lätta upp om jag inte har skavsår eller ont någonstans.
 
Antagligen illamående på kvällen.
 
Det var mina tankar idag om imorgon. Men trots alla negativa tankar ser jag fram emot morgondagen.
 
:)
 
Allmänt | |
Upp