Ett riktigt tråkigt pass.

Dagens löpning var den tyngsta, långsammaste och tråikigaste jag någonsin varit med om. Chili-con-carne till lunch och löpning ett par timmar efter det...Ingen bra idé. Men nu har jag i alla fall sprungit en knapp timme och nu är det dags för tjugoårskalas. 
 
Förhoppningsvis var det en dip och en dålig dag helt enkelt. Dock är jag rätt orolig inför nästa helg. Har aldrig varit så dåligt tränad före ett lopp. 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Jag brukar ju aldrig vinna något, men i vår vadslagning i fjol vid denna tid hade jag ju tur - eller, utgången var ju hyfsat säker ;) Dock har jag ju inte sett till att inkassera vinsten ... vi kan väl säga att den förfallit nu :) Och så kanske vi ingår ett nytt vad?

Svar: Om du vinner igen så blir det med efterrätt. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp