Lugn träningvecka

Denna vecka ska vara en lugn vecka. Inga tunga vikter, fler rep. Har gått bra hittills. Men konstigt nog fick jag en sjuhelsikes träningsvärk i benen från mitt viktfria benpass...Igår sprang jag på löpbandet. Först 5 km i lugnt tempo och sen 10 enminutersintervaller med 30 sek. vila mellan. Precis lagom tungt. Ikväll har jag bokat spinning. Armarna börjar kännas som spagetti efter flera dagar utan armträning. 
 
Mindre tid till träning ger mer tid tillannat så jag plockar och städar för fullt. Åsså skickar jag lite böcker, fakturerar, mockar, tvättar, agerar taxi och läser manus. Spännande och omväxlande liv. Bara tre dagar till adventsstjärnorna ska upp. Inte en dag före. 
 
:)
Allmänt | |
#1 - - Malin:

O jag har fuskat ... kunde inte hålla mig. Dan före dan före dan ... ;)

Svar: Jag sätter aldrig upp i förväg, men jag accepterar stjärnor från onsdag. ;)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp