Rikta energin åt rätt håll.

Igårkväll körde jag ett benpass som känns i benen idag. Hade rätt mkt. frustration som ville ut och det lyckades. Blev ett positivt pass eftersom jag riktade frustrationen från huvudet, via magen och ut genom benen. Ikväll ska vi yoga och kvällens pass får tema "energy flows where attention goes". Jag behöver fokusera på positiva saker och på att skapa energi istället för att slösa energi på sånt som inte ger något tillbaka. Jag väljer att lägga min fritid på sånt som ger mig glädje och kraft, med människor som vill ha högt i tak och som har nära till skratt och glädje. Enerigslukare har jag haft nog av i mina livsdagar. 
 
Idag har jag och de två äldsta varit i stan. Anledningen var ett tandläkarbesök men vi hann med en god lunch på vårt favvomatställe, julklappsspan och inköp av födelsedagspresent till yngsta kusinen. Kalas på lördag.
 
Glömde att skriva om lördagens härliga löppass på bandet. Långsamt pass med en stark avslutning. Härliga löpning. :)
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vi ska på kalas på onsdag 😊 Ja det är bra att fokusera på det positiva....Var åt ni lunch? Om ni är i Boden någon gång måste ni luncha på Oregano! Har fått ett vik på AF Luleå under våren.

#2 - - Anna:

På brödbutiken. Jag hörde av Julia att du ska börja i Luleå. Spännande. :)

Upp