Torsdag

Det har gått ett par veckor sen jag skrev senast. Träningen har gått väldigt bra. Kört lite tyngre styrketräning varvat med kortare löppass ute och på band. En gång i veckan har jag kört ett tempopass med egen kroppsvikt. Julia har varit med två gånger nu och det är roligare att ha sällskap. Idag körde vi burpees, armhävningar, boxning, hopprep, mountainclimbs, upphopp kombinerat med knäböj och hopp över stepbräda. Tungt men kul.
 
Vi har endast två gånger kvar på yogan nu. Det är en underbar grupp som är fullt fokuserade men som ändå har nära till skratt och glädje. I måndags hade vi ett rätt så tungt pass.
 
Löpbandet på gymet låter förskräckligt illa och det är isigt ute så löpningen har legat nere denna vecka. Trist när jag nu hade kommit igång.
 
Ha det bra och kör hårt! 
 
Har du tappat motivationen? Det gör inget. Sätt igång bara så kommer den efter ett tag. 
 
:)
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Ja, det var ett gott råd, för jag satte i gång igen för sisådär drygt 2v sedan och nu har jag motivation :) Älskar att vara uppe i min egen träningslokal och tänk,jag satte mig längst fram på spinningen i onsdags - jämsides med en med magrutor :) Hoppas du kör yoga efter jul igen och gärna någon annan kväll än måndag ;)

Svar: Härligt att du kommit igång. Yoga är planerat även efter jul. Dag är inte bestämt så vi får väl se. :)
Anna Pohjanen Tegelid

#2 - - Malin:

http://www.lofsan.se/new-york-marathon-2014-the-movie/

Visst har du väl kikat på ovanstående? En riktig motivationshöjare :)

Svar: Ja, härligt att följa. Har du läst om Johanna Nilsson? Plats 48 eller kanske till och med 46 av damerna på NY-marathon!!!
Anna Pohjanen Tegelid

Upp