Tisdag

Igår yoga och första löppasset sen Lidingö. Har längtat och väntat och igår var det så dags. Löpbandet eftersom jag frös så förskräckligt. Sprang i prattempo i 40 minuter. Underbart!!! 
 
Idag tränade jag ryggen på gymmet i sällskap med mins inspiratörer - damer i 70-årsåldern. Sen läste jag i ett par timmar innan jag lunchade i två timmar med en besläktad själ. Vi utbytte "kloka" tankar och jag fick massor av energi och glädje. Skratt, tårar som brände under ögonlocken, allvar och drömmar. Samtal när det är som bäst. 
 
Snart är det middagsdags och sen ska jag om S gå och simma. 
Allmänt | |
#1 - - Madde:

Hej Anna, det går inte att kommentera inlägget; "Vad längtar du efter?", så jag skriver här i st.

Jag längtar efter snö, så jag kan åka skidor. Ser framemot att få skejta(rättstavat?) på Djupträsk.

Jag längtar efter att få träffa mina barn.

Just nu i skrivande stund känner jag en längtan efter en skogspromenad och efter det några koppar kaffe. Kanske en hårdbrödmacka till.

Ha' det gott!


Svar: Nä, det verkar vara nåt fel... Härligt med snö! Och kaffe är adrig fel. De små tingen äro de stora. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp