Uppdatering

Styrka och uthållighet i kropp och knopp är i fokus just nu. Styrketräning, simning och yoga ger mig det jag behöver. Utöver det ska jag lägga in ett spinningpass då och då för att få lite fart och styrka i benen. Ett trettiominuterspass effektiv spinning ungefär varannan vecka hoppas jag på att få in i schemat. Lyckligtvis har jag blivit väldigt bra på att inte proppa in fler saker än jag mår bra av under en vecka så krockar det så är jag flexibel. 
 
Solen skiner utanför fönstret och helst av allt skulle jag vilja ta en löptur i det fina vädret. Men jag har annat för mig och dessutom ska jag vila från löpningen lite till. Vill börja längta riktigt mycket. :)
 
Redan efter två veckor (knappt) känner jag mig starkare och smidigare av min träning. Jag vill bygga för framtiden samtidigt som jag vill njuta här i realtid.
 
Jag har även tränat min hjärna rätt mycket senaste tiden. Många böcker har tagit med mig på resor i tid och rum. Jag älskar böcker!!!
 
:)
Allmänt | |
Upp