Come back

Idag har jag gjort come back på mitt gamla jobb och jag är helt slut. Mycket jobbigare än ett träningspass. Men det var kul. Nästa gång får vi styra upp det hela lite mer. Frilek blir lite för fritt... Vi visste inte hur många som skulle komma så vi kunde inte planera så mkt.
 
Andakten var svårt för en del barn. Man ska sitta stilla, lyssna, inte vara rolig, inte vara i centrum. Och en del uppskattar en stund i lugn och ro. Nu var det nytt och lite pirrigt. Nästa gång lite mer förväntningar från min sida. Jag tror på att förvänta sig saker av barn. 
 
I morgon lite äldre barn. Brukar vara lite lättare. 
 
:)
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Vilket jobb? Öppis? Vi var där idag på fm men jag såg dig inte.

Svar: På Kyrkmössen. Jag kom till Öppis kl. 12 så ni hade nog gått hem. Kommer nog vid 12 idag också. :)
Anna Pohjanen Tegelid

#2 - - Maria:

Kul!

Svar: Ja, det är kul. Det var inte så mycket lättare idag eftersom det kom 19 barn. Men roligt, absolut! :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp