Grrr.

Det blir inte bättre. Nu nyser jag hela tiden och snoret har börjat rinna. Det kan ju i och för sig vara ett tecken på att förkylningen förändrar sig och det kan vara positivt. Jag har inte ont i halsen i alla fall. Men däremot är jag enormt frustrerad över att jag inte kan träna. Grrr!!!
 
Jag har gått på halvfart hela hösten och nu när jag känner att jag verkligen vill träna så jag nästan svimmar - då blir jag förkyld. Kanske kroppen blev så rädd för mina tankar att det är ett försvar. Det kanske inte ens är en riktig förkylning. Bara fejk för att kroppen vill slippa vara med på knoppens träningsplan... Hmm. Det har jag inte tänkt på. Då gäller det att överlista kroppen. För den kan ju omöjligt vara lika smart som knoppen. Jag börjar nu.
 
Jag ska ta ett ordentligt träningsuppehåll. Det blir bara lugn träning. Som känns bra för kroppen. (Slugt va!) 
 
Ha en bra dag. Själv ska jag vila och ladda batterierna så jag orkar träna, eller jag menar promenera och njuta i solen när jag blir frisk.
 
// Anna :)
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Å fy för att vara sjuk. Jag känner igen mig i ditt humör. Grrr, minst sagt. Hoppas du är frisk snart igen - om inte annat så blir det bara bättre o bättre att vara ute. Ljusare och ljusare. Ljust någonstans iaf ;)

Svar: Ja, det är härligt med ljuset. Tyvärr är det lite av ett problem för mig som inte gillar att vara ute utan att göra något. Men det ger energi bara att se solen. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp