Halskänning.

En bra benfredag, en skön lördagsvila men en lite dålig träningssöndag pga. kill i halsen. Kände lite igår men då vilade jag så det gjorde inget. I morse var det lite killigt men det försvann under dagen så jag joggade 5 kilometer på bandet. Det gick bra men i kväll före yogan så började halsen killa igen. Hoppas det försvinner tills i morgon eftersom jag och Patrik har planerat in en hård träningsvecka. Ett tufft program. Så tufft så jag blir lite nervös. 
 
Det var i alla fall ett roligt yogapass ikväll. Gillar verkligen energin som skapas i en yogaklass. Koncentration, fokus, närvaro, styrka och smidighet. Allt på en och samma gång. 
 
// Anna :)
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Det går ju framåt ta mig tusan! :) Jag är nöjd med mig själv ikväll. Tack ska du ha för ett bra pass! Hoppas du inte blir sjuk. Det är värst för humöret. I know.

Svar: Ja, visst går det framåt. :) Nöjd ska du vara. Tyvärr är det värre i halsen idag = vila = inte bra = värst för familjen...(p.g.a. humöret) ;)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp