Host, host.

Att vila kan vara skönt. Det kan vara en ren befrielse att slippa tänka på vad jag ska träna, när jag ska träna och hur hårt jag ska träna. Men denna vila är bara frustrerande. Ont i halsen igår. Idag är halsen bättre men nu killar det och jag hostar. Vila idag också...Inte kul.
 
Dessutom hade jag behövt träna just nu. För att bli lite mindre frustrerad. Livet är upp och ner, så är det. Saker händer som det är svårt att råda över och man kan inte alltid tycka samma. När man inte kan påverka så kan man alltid välja förhållningssätt. Det sitter hos mig. Ibland är det lätt, ibland svårare. Misstänker att min förkylning fastnade p.g.a. min allmänhälsa som för tillfället är lite sämre än den normalt brukar vara. Mycket som påverkar hur man mår.
 
Hoppas du får en bra dag. 
 
Anna
Allmänt | |
Upp