Söndag

Igår blåste det rejält och det var oplogat hela vägen upp till Lappberget. Motvinden var visserligen varm men den var bitvis stark och varje steg gled bakåt i snön. Jag blev trött fast det inte alls gick fort uppför. Men uppför är uppför och det var årets tyngsta pass hittills. Det var HÄRLIGT!!! Jag har längtat efter att bli trött och när jag inte har någon som pushar på så blir det lite för många bekväma pass i solskenet. 
 
Idag sprang jag endast fem kilometer på sega ben. Gick dock lite fortare än det kändes. Soligt och fint. 
 
Laddar för yogastart. Lite pirrigt och väldigt spännande. Halva gruppen är "gammal" och halva ny. Några av de nya har yogat förut, några är nybörjare. Några av nybörjarna är vana idrottare, några är ovana. Blandad grupp med andra ord. Lika med svårt. Men jag gör det bästa jag kan. Det jag oroar mig mest för är hur vi ska rymmas. Vi är ganska många...
 
Själv är jag stel som en gädda i hela kroppen. Skönt med yoga. I torsdags körde jag en guidad gmeditationsavslappnin som var väldigt bra. Jag tror jag somnade lite på slutet. Det är svårt att slappna av...
 
// Anna 
 
 
Allmänt | |
Upp