Dagens ord: svett!!!

Dagens sista koll på jobbdatorn medans svettningarna lugnar ner sig efter ett fantastiskt löppass ute i snön. Endast 5 km, men jag kände mig pigg och glad. Sträckte på mig och var ovanligt lätt på foten. :)
 
Jag har svettats hela dagen. Efter morgonens hushållssysslor åkte jag och Julia till gymmet där vi körde ett bra pass. Först en stund högintensivt komb. med boxning och sen styrka med kroppen (+viktbälte) och viktmanschetter på handlederna. Bra pass. :)
 
Sen åt vi en härlig lunch bestående av lax, ägg, sallad och bröd. Fruktsallad till efterrätt. Det var bra med mat i magen eftersom jag efter ett kort kontorspass skottade snö tills svetten rann över hela kroppen. Tur att jag gillar att skotta snö. 
 
Nu har svettningarna lugnat sig och jag ska gå in och duscha innan vi lagar middag och slänger oss i soffan.
 
Ha en skön fredagkväll och en fin helg. 
 
// Anna
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Ja, snöskottning är underskattat :) Gratis träning ute i friska luften :)

Svar: Eller hur! Och jag har nog sett dig när du skottar runt dina fastigheter. Bra jobbat! :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp