Målet är mil.

Igår sprang jag 8,5 km på en "väg" som började med svag, svag lutning och som blev brantare och brantare för att plana ut sista kilometern så det gick att avsluta i lite högre tempt. Det blev ett roligt pass trots att jag hade en seg och lite halvdeppig morgon. :)
 
I morse endast 5 km, även idag med lite lutning. Sen 500 av olika saker med egen kroppsvikt. Fast det gäller ju att vara slut. Jag får inte träna i maskiner och med järnskrot, men jag har inte sagt något om att hänga på vikt på kroppen så med viktmanschetter runt midjan blir jag några kilo tyngre - och det känns i armhävningarna och dipsen. Vissa övningar är dessutom alldeles tillräckligt tunga med egen vikt. Roligt idag också. Jag har faktiskt alltid roligt när jag tränar. 
 
Den oron som för tillfället kryper runt i kroppen minskar ordentligt efter ett träningspass. Skönt. Men tyvärr räcker det inte hela dagen. Tur då att jag kan gå ut och mocka och borsta på en ponny så jag blir mer harmonisk. Snart iväg på ett möte för att planera lite av vårens jobb. 
 
Fint väder idag. Det går nog att springa ute också...Tänkte inte på det.
 
//Anna :)
Allmänt | |
Upp