Frihet

Sprang på Halljärv igår tillsammans med tre av mina döttrar. Det är så bra att springa där eftersom alla kan välja sin egen sträcka och ta den i eget tempo. Jag njöt av den fina naturen och ökade där jag kände att jag hade lust och kraft. Jag kände mig fri. Klockan ligger i skåpet och det känns bra att ha det så för tillfället. Jag vill bara springa med och av glädje. När jag kom fram till bilen mötte jag en gammal träningskompis som haft lite träningsuppehåll tror jag men som nu var ute och sprang och såg glad ut. Det är väl ändå det viktigaste oavsett om vi är motionärer, elitmotionärer eller elit. Att vi har roligt och mår bra både fysiskt, psykiskt och själsligt av träningen. Det tror jag i alla fall. Jag bjöd in henne till yogan. Tyvärr kom hon inte. Jag hoppas hon kommer en annan gång. Vi har en fantastiskt känsla i den ständigt förändrade yogagruppen. Jag har fått många förfrågninga om yogan och det är jätteroligt. Någon hade frågat en av yogisarna vad det är för hemlig yoga hon går på. Den är inte alls hemlig men vi har lite begränsat med platser just nu. Jag vill att alla som vill ska komma. Förhoppningsvis har jag ett place till hösten så alla som vill kan vara med. Jag har många idéer. 
 
Gårkvällens yoga var härlig. Varmt och skönt i Gröna havet och positiva och varma vibbar i rummet. Det är underbart att se hur olika alla är och hur var och en utgår från sig själv. Temat igår var Frihet, ett av nyckelorden för pilgrimsvandrare. Frihet finns i sanningen. Sanningen i mig själv. Sanningen i vad jag känner, tänker, gör. 
 
VVS
Anna :)
Allmänt | |
Upp