Sommarträning hej, hej!!!

I onsdags sprang jag sommarens roligaste pass hittills.Tre varv runt femman på Lappberget och upp på toppen mellan varje. Tungt men roligt. På tisdag en härlig flödande slow-yoga i gröna havet på Boheden. Underbara människor.På torsdag ett roligt träningspass med mina sommarelever på morgonen och en stretchande yoga på kvällen med Bohedens yogisar. Jag bara njuter av all härlig sommarträning. Mer än en vecka sen jag var på gymmet, men vad gör det. Ikväll blir det nog ett pass inomhus eftersom det regnar. Känner av halsen lite...inte bra. 
 
Nu har jag semester men jag börjar semestern med att åka på Pajala marknad för att sälja böcker. Semesterjobb kan man väl kalla det. Men nästa vecka har jag ledigt måndag t.o.m. torsdag. Det var vemodigt att lämna mina elever. Pojkarna tycker nog det blir skönt med sommarlov, fast en visade en ledsen min när jag sa att det var sista dagen. Det har varit en rolig tid och ännu en erfarenhet att lägga till livets skola. 
 
Har en del erbjudanden till hösten och en del saker inbokade  men det mesta är öppet, precis som jag vill ha det. Nya utmaningar och nya möten. 
 
VVS
 
Anna :)
Allmänt | |
Upp