Springa - gymma - yoga

Jag springer därför att jag kan och vill. Det ger mig tid för meditation och stillhet i huvudet. Det ger mig ro i själen och styrka i kroppen. Jag styrketränar därför att jag inte gillar att känna mig svag i kroppen. Jag vill ha en jämn styrka genom hela kroppen från topp till tå, eller från tå till topp kanske är mer sant eftersom jag vill ha starka och fasta rötter. Där kommer yogan in. Yoga är styrka, smidighet, mod, frihet, glädje, ro, reflektion, kraft, lugn, flöde, öppenhet...Yoga ger mig allt. I morgon spännande dag med thai-yoga-massage med min yogaguru.
 
Yoga på Boheden i morgon tisdag. 18.30-färjan och 20.00-färjan. Passa på att ta dig ett dopp i Djupträsk före du åker hem. Alldeles intill min fina yogastudio som jag hyr av fam. Stoltz finns en badstrand. Och en kanot också om du vill paddla ut på träsket en sväng. 
 
Hoppas vi syns i morgon.
 
VVS
 
Anna :)
Allmänt | |
Upp