Bryta ihop och komma igen

Jaha. Då var det gjort och det blev totalfiasko. Svår motvind kan jag väl skylla på men inget annat. En minut och 15 sekunder sämre än beräknad och önskad tid. Nu är jag fruktansvärt sur och besviken. Kan konstatera att det är lärorikt att följa ett schema som någon som inte känner mig gjort. Bra för disciplinen. Men dåligt för mina framsteg. Passar mig inte alls att göra exakt som man ska. Nä, min stil är att köra på som det känns bra. Känsla, träningsglädje och kreativitet är min grej. Och inte så mycket vila.
 
Gjort är gjort och det var väldigt tråkigt att det gick så dåligt. Nu lämnar jag äckelfiaskot bakom mig och kör på mitt sätt. Lite backar står på schemat. Och boxning...och burpees...och styrketräning. Sen löpning på det. Då blir det roligt att träna.
Allmänt | |
#1 - - Malin:

???? Vilket lopp? Var det i Kivi ... någonting kanske? Eller har du kutat Vårruset? Jag är hes ÄNNU. Snart struntar jag i hesheten och börjar träna iaf .... :(

#2 - - Anna:

Vårruset. Blåste utav bara...Efter 3 km såg jag på klockan och insåg att jag var efter min tid och då gav jag upp. Där är min svaghet. Skulle ha sprungit utan klocka som jag tänkte först. Surt...

#3 - - Malin:

Jag har kollat upp ditt resultat och i min värld (och i många andras) så var det en kanontid ju! Shit ... Men jag förstår din känsla. Och jag förstår precis varför du gav upp efter att ha tittat på klockan. Men då vet du vad du inte ska ha på dig nästa gång :)

Upp