Löpning i sol och i blåst.

Helgen har bjudit på busväder och solsken och jag har prickade in busvädret för min helglöpning. Men det var skönt att springa i blåsten på isen. Sakta men framåt. Med mig hade jag min man och gårdagens intervallben. Benen kändes lite halvsega och det är ju bara ett tecken på att intervallerna satt fint. Idag har jag återigen sprungit på isen. Denna gång på piggare ben och med solen som energigivare. Efteråt 20 minuter yoga. Härligt!!! 
 
Idag har jag bockat av många saker på min att-göra-lista och det känns fint. Gillar inte när jag har saker som jag inte får gjort av någon anledning. Väntar fortfarande på svar från ett ställe, men det är ingen brådska med det egentligen. 
 
Nu lite mer jobb.
 
Ha en bra dag.
 
// Anna
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Ho, hoooo Pojje, var är du? ;)
Jag och din längsta syster har varit ute på en intervalljogg idag. Den första för i år, men inte den sista :)

Svar: Hallå, här är jag. :) Bra jobbat! Kör på. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp