Tungt!

Igår var vi på Leo´s lekland och då är man lite sliten när man kommer hem. Därför tänkte jag nästan hoppa över träningen. Men vanan är starkare än latheten så jag åkte till gymet med planen att göra vad jag orkade. Det blev ett grymt tungt pass. Började med uppvärmning och sen marklyft. Tyngre än förra veckan vilket är ett tecken på att jag tränar rätt. Jag gjorde också några set med tunga höftlyft med stång. Sen ställde jag mig på bandet för att springa några kilometer. Det blev fem meter framåt och tungt, tungt uppåt. Gåfart i 20 minuter men med sån lutning att det var mycket jobbigare än den farten jag oftast springer i. Joggade av och klev av bandet väldigt, väldigt trött, men mycket nöjd och glad. Idag känns det på baksidan av benen. 
 
När jag var och tränade kom en av mina "gamla" kunder. Det är alltid lika roligt att se hur hon fortsätter att utvecklas både träningsmässigt och i privatlivet. :)
 
Nu bowling med konfirmanderna.
Allmänt | |
Upp