Träningen 2016 har börjat.

Tio dagars vila = en stel kropp med smärta både här och där. Men även en utvilad och stark kropp. Vilan var fantastiskt skön och välbehövlig. Nu är jag redo att träna igen. Motivationen är på topp och planeringen i full gång. Sen vet jag att det sällan blir precis som jag planerat. Det gör ingenting. Då blir det på ett annat sätt. Ett sätt som är rätt för livet, just då. 
 
Jag sprang knappt någonting i december så det var kul att köra i
 
 
 
gång med löpningen igår. Planen är att springa lite i januari för att sedan öka månad för månad, både längden på passen, antalet gånger och intensiteten. Jag vill träna hårdare än jag gjorde under 2015. Mer på mitt sätt. Då blir jag glad, starkare och snabbare. Kvickare träning. Mer intensiv. Mer Anna, mindre andra. Har yogat lite senaste veckan och det är så underbart. Yoga gör mig stark, smidig, lugn och pigg. Jag tror även den gör mig lite smartare...
 
Mina ryggfiléer känns efter två dagars träning med fokus på kontakt. 
 
Snart börjar vi yoga. Häng på, det är så härligt.
 
Anna :)
 
Skor från Springcross 2013 (tror jag). Längtar efter att utmana mig. Förhoppningsvis finns det något lagom långt och geggigt lopp under året. :))
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Jag och min vän Kajsa är nu anmälda till Springcross den 16/4 :) Eftersom det var K som anmälde så blev det såklart 10km. Nåja, jag tar det hela med ro :) Finns väl inga rep i det loppet va? Vi kanske ses i spåret, typ när du varvar mig eller nåt ;)

Svar: Inga rep. Ett bra lopp. Roligt och en bra start på säsongen. :)
Anna Pohjanen Tegelid

Upp