Mortimer we´re back!!!

Efter tre år på halvfart är det dags att göra en förändring. Igår checkade jag in på gymmet efter en veckas vila och idag körde jag mitt första pass med min nya PT. Eller alltså min gamla PT i en ny roll, som PT. Eftersom jag är en rätt så krävande kund så har det tagit ett tag att övertala PT;n att ta sig an mig som kund. Han blev nog helt enkelt less på att se mig träna på halvfart.
 
Målet? Att köra slut på mig, igen och igen och igen. Det gör mig verkligen lycklig. Och den känslan har jag saknat i tre år.
 
Winston Churchill sa; "I have nothing to offer but blood, toil, tears, and sweat." vilket på svenska blir ”Jag har inget annat att erbjuda än blod, möda, tårar och svett”. Jag tackar ja till allt, utom blodet, det skippar vi så långt det går.
 
Mortimer we´re back!!! (du måste nog vara nästan medelålders för att komma ihåg den filmen)
 
Nu kör vi, jag och min PT.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp